Hei! Takk for at du vil følge bloggen min. Kjempehyggelig! Første gang jeg er på besøk hos deg. Ser ut til at vi har noen felles interesser,ja. Både bilder og loppemarkeder. Kjempefin lyspose du har fått. Herlig motiv og farger. Ha en fin dag!
ja i dag skriver vi første mai og her er det snø langt nede i fjellet.. visnesfjellet er igjen hvitt.. æsj.. kaldt e det og... hehe men det blir vell vår i år også tenke jeg.
Ser du sliter med noen få kilo.. de å ska ha av seg noe få kilo kan være like vannskelig som å gå ned mange kilo om ikke enda vannskeligere...
Heldig du som har en sånn driftig søster :)
SvarSlettRosina har veldig søte motiver! Jeg har en del kort med henne!
SvarSlettHei! Takk for at du vil følge bloggen min. Kjempehyggelig! Første gang jeg er på besøk hos deg. Ser ut til at vi har noen felles interesser,ja. Både bilder og loppemarkeder. Kjempefin lyspose du har fått. Herlig motiv og farger.
SvarSlettHa en fin dag!
Hei :) dette var en fin pose... kjempe smart.
SvarSlettja i dag skriver vi første mai og her er det snø langt nede i fjellet.. visnesfjellet er igjen hvitt.. æsj.. kaldt e det og... hehe men det blir vell vår i år også tenke jeg.
Ser du sliter med noen få kilo.. de å ska ha av seg noe få kilo kan være like vannskelig som å gå ned mange kilo om ikke enda vannskeligere...
Ha ei flott helg og kos deg :)
klem