"VESTAVIND"
En veldig spesiell konsert, - der både tekstforfatter og komponist var tilstede!
GULE BLANDAKOR
Her synger vi sanger som "Trollskydottar", "Kvelds-sete" osv
Veldig fine sanger, skrevet av en lokal forfatter, - Leif Bjørn Vestad.
Leif Bjørn Vestad
Knut Anders Vestad, har komponert og arrangert alle sangene til denne konserten, som hans onkel har skrevet teksten til!
Her med sin kone,fiolinist Anna Adolfsson Vestad!
Utrolig dyktige musikere!
Trollskydottar
Høgt driv trollskydottar mot uendeleg hav, med gyngande dønningar.
Langt uti grådimma ved havkant og skjergard, ligg heimar i søndagsfred.
Hildring løftar havet som luftspegling i draum, med dis over leirgrøn sjø.
Sola varmar vestvegg på fiolette fjell, bak blåe toppar ved kveld.
Fra diktsamlinga "Fotefar". Et flott publikum!

Hei :) Hvilket kor er det du synger i?
SvarSlettDet var sikkert en flott konsert.
Ha en fin 1 påskedag:):)
Kjempefin konsert! Er glad jeg fikk anledning til å være å høre på dere!
SvarSlettHei igjen! Tusen takk for kommentarene! Jeg synger i Gule Blandakor,som holder til på Harøysund! Vi var forresten på Eide på Sangerstevne sist sommer! Kjempemorro!
SvarSlettJa det ble en veldig fin konsert, - men så har vi øvd mye også.... Fortsatt god påske....selv om det lakker mot slutten nå....