Æssja.... jeg fryser i dag! Det er kun 3 plussgrader og iskald vind, og jeg har "langfrihelg" og hadde så masse planer! Har kjøpt mere plast-dekke til skråninga osv.... Men dit orker jeg IKKE i denne kalde vinden!
Nei nå skal jeg kose meg med Mikael, helt til i morra! Foreldrene skal på Kurt Nilsen -konsert, på Bjørnsonhuset i kveld....og jeg skal bare være " mormor".....
Konserten blir helt sikkert en opplevelse, for han skal synge sammen med Elin Gaustad.....og hun er et "funn"!!!
Skulle jo selvfølgelig ha vær der, men det får bli en annen gang.....
(Bildet er lånt fra Romsdals Budstikke)
Ellers så har jeg fått et bursdagskake-ønske fra Noah..... hehe.... som fyller 4 år neste fredag!
Dette bildet hadde mamma`n hans vist han, og dermed ringte han!!! Ja jeg tror faktisk at jeg skal få til denne.... (tror han hadde greid å pynte den selv også, for å være ærlig....) Men artig!
(Bildet er hentet fra en Facebook-gruppe som heter "Elins kaker og andre gøyale ting")
Nei nå skal jeg kose meg med Mikael, helt til i morra! Foreldrene skal på Kurt Nilsen -konsert, på Bjørnsonhuset i kveld....og jeg skal bare være " mormor".....
Konserten blir helt sikkert en opplevelse, for han skal synge sammen med Elin Gaustad.....og hun er et "funn"!!!
Skulle jo selvfølgelig ha vær der, men det får bli en annen gang.....
(Bildet er lånt fra Romsdals Budstikke)
Ellers så har jeg fått et bursdagskake-ønske fra Noah..... hehe.... som fyller 4 år neste fredag!
Dette bildet hadde mamma`n hans vist han, og dermed ringte han!!! Ja jeg tror faktisk at jeg skal få til denne.... (tror han hadde greid å pynte den selv også, for å være ærlig....) Men artig!
(Bildet er hentet fra en Facebook-gruppe som heter "Elins kaker og andre gøyale ting")


Surt og kaldt her i Bergen i dag også. Kaka var jo kjempefin- dette var noe å tenke på til Mathias bursdag også. De har noen sam
SvarSlettmenfallende interesser de to karene.. Så kjekt for de som skal på konsert da! Du får kose deg med småen du da.
Hilsen Sissel
Hei, Meg og mine!
SvarSlettArtig at du ville følge meg, velkommen skal du være!
Et halvt år på blogg er egentlig lang tid, men jeg vil likevel ønske deg vel tilstede i Blogglandia!
Klem fra Stubbetufsa!