Denne har jeg drevet med i langsammelige tider....
Og endelig.....i dag ble den ferdig!
Sydde lys rosa fòr i den, .....syns det ble penest...
Jeg driver med så mye på en gang....
Men den ble jo søt da.... ikke sant?
Nå spørs det om noen vil ha den.....
***
Veldig søt liten veske!
SvarSlettDe blomstene "gjorde" hele veska!
Kjempesøt!
SvarSlettSkikkelig sommerlig;)
KLEM;)
Den ble skikkelig fin med alle de blomstene da! Tror ikke du skal være redd for om noen vil ha den, nok av jenter i famlilien :))
SvarSlettNæmmen så fin, og så utrolig fine blomster.
SvarSlettSkulle gjerne hatt et enda nærere nærbilde av blomstene.
Og hvordan gikk det, var det noen som ville ha den?
Bare trykk på bildet Søss,... så blir det større!
SvarSlettHar ikke hatt besøk av noen enda, så jeg veit ikke ... Tengte på Julia, så jeg får spørre ho først! (@)