lørdag 12. mars 2011

Heklet veske

  Denne har jeg drevet med i langsammelige tider....

 Og endelig.....i dag ble den ferdig!
Sydde lys rosa fòr i den, .....syns det ble penest...

Jeg driver med så mye på en gang....



Men den ble jo søt da.... ikke sant?
Nå spørs det om noen vil ha den..... 


***

5 kommentarer:

  1. Veldig søt liten veske!
    De blomstene "gjorde" hele veska!

    SvarSlett
  2. Kjempesøt!
    Skikkelig sommerlig;)

    KLEM;)

    SvarSlett
  3. Den ble skikkelig fin med alle de blomstene da! Tror ikke du skal være redd for om noen vil ha den, nok av jenter i famlilien :))

    SvarSlett
  4. Næmmen så fin, og så utrolig fine blomster.
    Skulle gjerne hatt et enda nærere nærbilde av blomstene.
    Og hvordan gikk det, var det noen som ville ha den?

    SvarSlett
  5. Bare trykk på bildet Søss,... så blir det større!
    Har ikke hatt besøk av noen enda, så jeg veit ikke ... Tengte på Julia, så jeg får spørre ho først! (@)

    SvarSlett

Blir veldig glad om jeg får en kommentar!