torsdag 8. april 2010

Symptomer på Glede!!!

Vær oppmerksom på symptomer på glede!
Det er allerede mange hjerter som har vært utsatt for glede, og det er sannsynlig at mennesker overalt kan bli utsatt for dette i epidemisk målestokk.
Dette kan bli en alvorlig trussel, mot det som til nå har vært en ganske stabil tilstand av konflikt i verden.

  • En tendens til å tenke og handle spontant, isteden for på frykt basert på tidligere erfaringer.
  • En ufeilbarlig evne til å nyte hvert øyeblikk.
  • En økende interesse til å rose og anerkjenne andre mennesker.
  • En økende interesse til å finne positive sider ved personer, situasjoner og i omgivelsene.
  • En manglende interesse av å kritisere seg selv.
  • En manglende interesse av å tolke andres handlinger.
  • En god evne til å akseptere andres måter å gjøre ting på.
  • En manglende interesse av konflikter.
  • En manglende evne til bekymring  ( Dette er et alvorlig symptom)
  • Gjentagende, overveldende episoder av verdsettelse.
  • Tilfredsstillende følelser av samhørighet med andre og naturen.
  • Hyppige smile og latter-anfall.
  • En økende tendens til å la ting skje, fremfor å få ting til å skje.
  • En økende mottakelighet av kjærlighet utvist av andre, og et ukontrollerbart ønske om å utvise kjærlighet selv.
  • En økende evne til å forvente det beste, inntil det motsatte er bevist.


                                       ADVARSEL! 
Hvis du har noen, eller alle disse symptomene, - vær klar over at din tilstand av indre fred, kan være så fremtreden at den er uhelbredelig!

Hvis du er eksponert for noen som utviser tegn på disse symptomene, - forbli eksponert kun på eget ansvar!!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir veldig glad om jeg får en kommentar!