I påska fikk vi et "nytt" lite hus til plassen nede ved sjøen! Nemæ sjynå!
Min bror og hans kone har gode naboer, - som har bygget på huset sitt, og syntes det lille huset stod i veien!
Dermed fikk de huset!
Da spurte Tom, min bror, - om det var ok at huset ble satt på plassen "min", nede ved sjøen.....
Og selvfølgelig var det ok!
Dette blir nok et "samarbeids-prosjekt" hvor jeg regner med at jeg får litt frie hender til å male, innrede,møblere, pynte i rundt osv.... Og som alle i familien kan bruke!
Jeg gleder meg til å komme i gang!
Midlertidig plassert,.... og så snart vi blir en liten "gjeng" skal vi jekke det opp, vatre...og få det "rett"!
Lage en liten murkant under osv...
Jeg har lyst til å male det kvitt... med "syden-blåe" sjalusier...men får høre hva de andre syns!
Vi har en masse kvite steiner som kan plasseres oppå, og så blir det "kryp-planter" i alle farger,...tror jeg...
Planen er ihvertfall det!
K-r-e-m-t..... Jeg skulle brenne litt tørt gress i skråninga, en dag i påska,...men det skulle jeg ikke ha gjort, - for det holdt på å ta fyr i hytta...så jeg fikk meg en skrekk-opplevelse!
Her blir det ikke tent på et strå mer, før hageslangen er påmontert og oppskrudd!!
Her blir det også ny trapp!!
Men det er veldig fristende å fyre opp, når en ser så my tørt gress!
Nå er vannslangen på plass, og "vår - jobben" kan begynne!
Gleder meg veldig til å begynne, og nyte sommeren her!








Ja mal det hvitt! Både utenpå og inni :)
SvarSlettTenk så nydelig det blir med den rosa benken utenfor da!