Velkommen til en titt hos meg!
"Åååå SÅNN VIL EG OG HA" sa Mathias når han fikk se kaken :) Knallfin! Tenker det er en som blir fornøyd når han får denne!
Jada han ble så fornøyd!
Hei :) for en flott og morsom kake... den så kjempe god ut..så fint at han ble fornøyd da.Ha en flot søndag, her skal vi ut å gå en tur nå.Klem
Tusen takk for kommentarene!
Blir veldig glad om jeg får en kommentar!
"Åååå SÅNN VIL EG OG HA" sa Mathias når han fikk se kaken :) Knallfin! Tenker det er en som blir fornøyd når han får denne!
SvarSlettJada han ble så fornøyd!
SvarSlettHei :) for en flott og morsom kake... den så kjempe god ut..
SvarSlettså fint at han ble fornøyd da.
Ha en flot søndag, her skal vi ut å gå en tur nå.
Klem
Tusen takk for kommentarene!
SvarSlett