fredag 23. april 2010

Da er dagen kommet!

 Her er Noah, - bursdagsbarnet!
Veldig pen gutt, med sveisen i orden!
Noah Matias fyller 4 år i dag, og da har jeg laget kaken han "bestilte"!
  Ikke helt lik den han hadde sett, - men  han ble fornøyd!
 ...med hørselsvern og arbeidshansker!

4 kommentarer:

  1. "Åååå SÅNN VIL EG OG HA" sa Mathias når han fikk se kaken :) Knallfin! Tenker det er en som blir fornøyd når han får denne!

    SvarSlett
  2. Hei :) for en flott og morsom kake... den så kjempe god ut..

    så fint at han ble fornøyd da.

    Ha en flot søndag, her skal vi ut å gå en tur nå.

    Klem

    SvarSlett

Blir veldig glad om jeg får en kommentar!