En liten knipserunde i hagen i dag!
Kusymre eller Aurikkel som den også kalles, er en av de første ville blomstene som stikker hodet opp av jorden, om våren, her i distriktet!
Akkurat denne planten står i min hage, men som sagt, den vokser vilt her! Det er nok en primula-variant, og lukter helt nydelig.... Duften av denne er gode barndomsminner. Da jeg var liten jente laget vi store buketter av bare blomster, - og så satte vi de store grønne bladene rundt, som pynt!
Og ikke å forglemme, Hvitveisen! En delig følelse av vår, når den spretter ut....
De tre største bildene har jeg tatt i dag!




Hei... så flotte blomster du har i hagen din da..
SvarSlettIkke akkurat noe vårfølelse i dag da.. snøen ligg nedi fjellet og de er nø i lufta.... men det blir vell igjen.
Ha en fin søndag :)