Nå er det atter vinter her i distriktet,
og jeg må bare innrømme at jeg begynner å lengte etter vår og sommer!
Jeg drømmer om syden.... Mallorca...Kreta....osv...
Mallorca
Porto Christo - en nydelig fin liten badeby som er folketom på vinteren.
Her er vi på busstur, og har en pause før Majorcapærle-fabrikken.
Sea Club
Alcudia er en av mine favoritter..!
Her reiste min yngste datter, barnebarnet Julia og jeg,
sammen med en veninne og hennes tre barn!
Vi har vært på flere ferier sammen i både inn og utland,
og hatt det veldig koselig.
Her drar vi til Kreta (2005)
Og denne gangen er vi 12 stykker!
Den samme veninna og hennes barn er med,
og denne gangen er hennes mor også med
og enda en veninne av meg, samt tre av hennes seks barn!
Veldig morro å være en såpass stor gjeng!
Og nå var det Marielle, mitt eldste barnebarn, sin tur til å bli med!
Hotellet ligger på Agiia Apostilli og heter Triton.
Utrolig flott! Og kort vei til stranda.
Utsikt fra verandaen.
Fire damer, fire jenter og fire gutter!
Den gangen var ungene fra 9 til 18 år... og stortrivdes sammen!
Hvor vi tok turen nesten hver ettermiddag
og koste oss til langt på kveld.
Det er vel kansje ikke så rart om en drømmer seg litt bort,
når det ser slik ut utenfor huset nå.....
Klem fra meg!












Huff, ja når vi ser de siste snøbildene, så er det kanskje ikke så rart du drømmer;)
SvarSlettSer ut som noen herlige ferier!
Deilige sommerbilder!
...plutselig er sommeren her;)
Klem fra Turid;)
Tusen takk for kommentar;)
SvarSlettHihi..ja det kan gå litt i "ball" for noen og enhver i blant:)
Japp torsdag er raspeballdag på alle kafeer her også;)
Ha en fin dag videre. Jeg passer barnebarnet i dag...koser meg;)
Klem fra Turid;)