Nå er ikke jeg av den "sorten" som pleier å gå på Loppemarked, - men siden øvingslokalet vi bruker når vi har sangøvelse, var proppfullt av "ting og tang" på torsdag, ble jeg faktisk fristet!!
Tengte å male/spraye dette, ....kansje hvitt! ....
Kr.5 pr del!
Jeg har alltid tengt at "lopper" har jeg mer enn nok av fra før! ...men nei ,
jeg hadde faktisk ikke det.....
Kr 20,- for 6 stk kopp og skål! ...og her fant jeg to forskjellige!
Den blå krukka kjøpte jeg tidliger i uka på en ny-oppstartet bruktbutikk her, og den betalte jeg 25 kr. for!
Og til slutt noe til "Russejenta" mi,.... det er vel ingen vits i å prøve å være så naiv, at jeg ikke tror hun smaker på litt alkohol nå i "disse tider"... Og denne ble godt mottatt,... stemmer ikke helt med årstallet, men "pytt,pytt"...hehe
Syns denne var så søt.... tror den eldste dattra mi skal få den....
Så alt i alt: Kr 80 på "loppisen" og 25 kr "på brukten" = blir den nette sum av 105kr! ...syns faktisk det var morro jeg!


Neimen kor arti da!!! Så mye fint du har skaffa deg! De koppene var jo et varp- kanskje du kan gi de gamle du fikk av meg på loppemarked nå da ha ha... Jeg kom meg ikke på loppis denne helgen... Vi har holdt på med rommet til Mathias og en av oss må hele tiden holde øye med han... Men nå er det klart for maling!
SvarSlettDa får vi vel se et bilde snart da..... Tusen takk for "give-away" pakka, forresten! Kjempesøtt!
SvarSlettHei :) skulle selv på loppemarked i helga.. men det kom noe i veien... blir vell flere sjanser regner jeg med.
SvarSlettFor noen flotte ting du har funnet... gleder meg til å se hvordan de røde tingene blir når du har sprayet de...
Gjennbruksbutikken inne i elnesvågen har jg også vært innom... mye fint der inne.. men også mye som er overpriset.. men morro å gå å se da.
Ha en flott mandag :)