Jeg er ikke så veldig optatt av "ting", - men denne samleserien setter jeg veldig stor pris på. Den er helt spesiell for meg.....
Derfor ble jeg veldig glad da jeg fikk dette bildet av Maiken til jul!
Fra før av hadde jeg koppene, som jeg fikk av mine døtre på en Morsdag for noen år siden.
Koselig!

Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
Blir veldig glad om jeg får en kommentar!