fredag 22. januar 2010

Blandakoret vårt til Veiholmen!

I gårkveld fikk jeg ei kjempegod nyhet, - hele koret vårt skal på tur til Veiholmen andre helga i Juni!  Jiiipppiiiiii!!!!! Ååååå som jeg gleder meg! Vi skal visst møte koret der ute, som er et mannskor som heter "Karr`æn"...(tror det skrives slik)  Det skal bli kjempegøy!

Det å synge i kor er utrolig morro!  Det gir meg sååå mye glede og energi! Så etter en korøvelse greier jeg nesten ikke komme meg i seng,- er proppfull av arbeidslyst og er IKKE trøtt! Da kan jeg starte med store prosjekter i huset, og greier nesten ikke å "styre" meg!  Hahaha.... ( Men det trengs også...for etter at jeg ble skikkelig kjent med pc-en, har huset kommet i siste rekke...)

2 kommentarer:

  1. Skjønner godt hva du mener! Å synge i kor gir meg masse glede og energi også. Så arti at dere skal til Veiholmen da! Er det du som har påvirket de til å reise akkurat dit eller? Hva heter det fotoredigeringsprogrammet du bruker? Flotte bilder du legger inn!

    SvarSlett
  2. Nei det var nok ikke jeg som kom på dette nei. Det skulle liksom være "Blåtur", men dirigenten røpet seg i gårkveld...hehe Distrè som dirigenter ofte er....

    SvarSlett

Blir veldig glad om jeg får en kommentar!