tirsdag 5. januar 2010

Mallorca-fatet

Dette fatet er jeg veldig glad i!  Jeg kjøpte det på Mallorca for noen år siden, og har hatt det hengende på stueveggen siden.
Jeg er ikke så stor samler av "ting og tang", - jeg "samler" heller på mennesker...og opplevelser.
Familie og venner er det viktigste for meg, - og gode opplevelser!
Koret jeg synger i har gitt meg utrolig mye, og mange artige opplevelser som jeg ikke ville vært foruten!
Men foreldre, søsken, barn, svigerbarn,  barnebarn og tanteunger har alltid vært det som har stått i sentrum hos meg. Men gode venner er det også godt å ha!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir veldig glad om jeg får en kommentar!