Et levende fiskevær ved Smøla! Veiholmen!
To ferger og en drøy times kjøring fra Krisiansund.
En imponerende plass hvor vi kan få kjøpt Saltfiskball, Bakalao og masse god og tradisjonell fiskemat.
Om sommeren har de ei helg som kalles Gla`dagan, og til sommeren skal jeg dit om det lar seg gjøre, å få leie seg brygge eller naust!






Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
Blir veldig glad om jeg får en kommentar!