mandag 4. januar 2010

Helse

Da er det mandag den 4 januar 2010, og vi har igjen startet på et nytt år!  Jeg bruker ikke å ha noen nyttårsforsett, - men jeg skjønner nå at jeg må gjøre noe med vekta...    Den nærmer seg 90 kg, og det er alt for mye!  Jeg skal egentlig ikke spise fett, fordi jeg har en lever som har fått mer enn nok av det, opp igjennom årene,..og bærer preg av det!   Sukker bør jeg også "styre unna" , siden begge mine foreldre har/hadde Diabetes!  Da har jeg en ting å gjøre, og det er å begynne og bevege meg og spise mindre og riktig!  Det virker så lett....men er så vanskelig....   Men jeg !!!

1 kommentar:

  1. Uff ja- du sier noe.... Vi er flere som må ned noen hakk... Å gå hjemme og være i permisjon er ikke det smarteste for å unngå vektøkning...
    Sissel

    SvarSlett

Blir veldig glad om jeg får en kommentar!