søndag 3. januar 2010

Julekvelden


En stille og rolig julekveld, med bare meg som gjest, hjemme hos Annett og Arild.
Adele og Mikael koste seg, og Adele var utrolig spent på alle gavene selvfølgelig.
Litt senere på kvelden kom Julia og Yvonne innom, - de haddde feiret hos
 Anna og Tom,og vi koste oss med spill litt utover.

Det blir av og til litt "andre" julekvelder enn det en er vant til, for når ungene har foreldre som bor hver for seg, så må en dele litt på hvor ungene skal være en slik kveld.
Marielle var på Gjøvik hos pappaen sin, Noah var på Gossen hos pappaen sin og Maiken var i Irland sammen med en veninne.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir veldig glad om jeg får en kommentar!