torsdag 18. august 2011

Nytt kamera!!!!

 Jeg var så heldig å få meg nytt kamera i dag!!!
 Kjempebra skal visst dette være.... til og med GPS på det....
Jaja, jeg kan ikke alt om de forskjellige funksjonene enda,
men jeg lærer vel litt etter hvert!
 Dette bildet er tatt med ny-kameraet...
 ....mens dette er tatt med det gamle...

Joda...en viss forskjell er det,-.....
Gleder meg til å få begynne å bruke det på ordentlig!

6 kommentarer:

  1. Hej Inger Grethe.
    Tillykke med dit nye kamera.
    -man kan godt se forskel på billedet du har taget med det nye og det gamle kamera.
    Ha´en god fredag.
    Vejret her i dag: regn + 12 grader.
    Knus Hanne Bente

    SvarSlett
  2. Gratulerer med nytt kamera:)...Utrolig stor forskjell da!!:)
    Nytt kamera står høyt på min ønskeliste også:)

    Ønsker deg en fin fredag:)

    Klem Ea

    SvarSlett
  3. Så bra! Et som zoomer automatisk dette da, he he.... Gleder meg til å se flere bilder!

    SvarSlett
  4. Slitan med nytt kamera!
    Stor forskjell på de to bildene ja;)
    Blir masse fotografering nå;)

    God helg fra meg;)

    SvarSlett
  5. Gratulerer ;), det blir bra vet du!
    God helg!

    SvarSlett

Blir veldig glad om jeg får en kommentar!