Nå begynner det å ordne seg! Men du verden som jeg har strevd, med å finne ut hvordan jeg skal gjøre ting her!!! I dag fant jeg ut hvordan jeg kan legge meg til som "følger" av en blogg. Jeg fikk lagt inn en "teller", - ikke det at jeg tror så mange vil lese bloggen min, - men jeg greide i hvertfall å få lagt den til!
Nå begynner jeg å få "dreisen" på hvordan jeg legger bildene i forhold til hverandre, og jeg "styrer" mere hvor teksten skal være...i forhold til bildene. Så nå begynner det å bli morro!!!
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
Blir veldig glad om jeg får en kommentar!