tirsdag 5. januar 2010

Morro!

begynner det å ordne seg!  Men du verden som jeg har strevd, med å finne ut hvordan jeg skal gjøre ting her!!!  I dag fant jeg ut hvordan jeg kan legge meg til som "følger" av en blogg. Jeg fikk lagt inn en "teller", - ikke det at jeg tror så mange vil lese bloggen min, - men jeg greide i hvertfall å få lagt den til!
Nå begynner jeg å få "dreisen" på hvordan jeg legger bildene i forhold til hverandre, og jeg "styrer" mere hvor teksten skal være...i forhold til bildene.   Så begynner det å bli morro!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir veldig glad om jeg får en kommentar!