lørdag 12. desember 2009

JUL


Ja da håper jeg vi får ei roligere jul i år, enn vi hadde i fjor...
Da var det både fødsel og dødsfall i løpet av den første uka i Desember,
- og ei kreftdiagnose!
Huffameg....   Store ting, - men en av disse opplevelsene var jo bare kjempekoselig da,
og jeg ble mormor for femte gang!
Min eldste datter fikk en liten gutt,
- barn nr.3,....min pappa døde plutselig seks dager etterpå,
....og tre dager etter hans død fikk mamma beskjed om underlivskreft.....
Det var harde tider, og blandede følelser.
Fra den største lykkefølelse til den dypeste sorg, .... angst og fortvilelse.
  Men det har gått veldig fint med mamma, som er 73 år og i full vigør igjen!
Gudsjelov.... Og lillegutten har blitt "stor" nå!
                                     

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir veldig glad om jeg får en kommentar!