tirsdag 29. januar 2013

På lørdag kom gardinene!

 ...og de passet perfekt!

 Spennende pakke med spesialdesignet innpakningspapir
 fra Fredholm - hageopplevelser....

Heftet med tips til Cottage Garden, 
et egenprodusert kort og en liten brosjyre fant jeg også i pakken.
(Heftet var bestilt..)

 Sett noe så skjønt?





Tusen takk til Helen,
 for de nydeligste gardiner!

4 kommentarer:

  1. Så flott gardiner! Det ble jo rent sommerlig hjemme hos deg:)

    SvarSlett
  2. Og der kom sommerfølelsen! Så nydelige gardiner, dem håper jeg at du får stor glede av fremover. God helg!

    SvarSlett
  3. Flotte gardiner du har fået - romantiske. Ønsker dig en god dag:) Knus Hanne Bente

    SvarSlett
  4. Oj så söte gardiner, du er heldig du!
    Ha en fortsatt fin helg
    Klem

    SvarSlett

Blir veldig glad om jeg får en kommentar!