...og de passet perfekt!
Spennende pakke med spesialdesignet innpakningspapir
fra Fredholm - hageopplevelser....
Heftet med tips til Cottage Garden,
et egenprodusert kort og en liten brosjyre fant jeg også i pakken.
(Heftet var bestilt..)
Sett noe så skjønt?
Tusen takk til Helen,
for de nydeligste gardiner!




Så flott gardiner! Det ble jo rent sommerlig hjemme hos deg:)
SvarSlettOg der kom sommerfølelsen! Så nydelige gardiner, dem håper jeg at du får stor glede av fremover. God helg!
SvarSlettFlotte gardiner du har fået - romantiske. Ønsker dig en god dag:) Knus Hanne Bente
SvarSlettOj så söte gardiner, du er heldig du!
SvarSlettHa en fortsatt fin helg
Klem