Har dere sett noe så vakkert??

Nå har jeg bestilt fire blondegardiner fra Helen Fredholm.
Hun har mange forskjellige, i tillegg til blonder, kort, bøker m.m.
"Endelig har jeg funnet en produsent som lager gode, gammeldagse blondegardiner i 95 % bomull og 5 % polyester. Gardinene lages i mange forskjellige mønstre, i hvitt, naturfarget og elfenben. Hver gardin blir vevd i lengder, slik at de har en vakker kant nederst og leveres ferdig faldet med “rynkehode” øverst." - skriver Helen på bloggen sin!
Jeg håper jeg blir tilgitt for at jeg har kopiert noen av bildene hennes,
for å vise de fram til dere her!
- link til hennes "gamle" hjemmeside.
Ta en titt og bli inspirert!
Ta en titt og bli inspirert!
2007
Denne dama er utrolig flink!
Gleder meg veldig til gardinene kommer om ca.tre uker!



Der kom sommerfølelsen! For noen nydelige gardiner!
SvarSlettTakk for titten og tipset!