torsdag 3. januar 2013

... da har vi startet på et nytt år.....







Året 2012 er over, og vi starter nå på et helt nytt år!
Dette siste året har vært et trivelig og godt år for meg, tross litt småsykdom i sommer,
 da jeg startet på medisiner for diabetes ....
Var til tider helt utslått,- måtte legge meg "nedpå" noen ganger i løpet av dagen...osv
Men jeg skal ikke klage,
 da de to verste månedene var over, hadde jeg gått ned noen kilo,
 og det var helt greit!

Har vært på NordKypros to ganger, ...hvor livet er underbart!
Tross myggallergi....
Og enda flere fra familien og vennekretsen har også fått oppleve livet der... 
 Julia, Emilie, Søss, Turid, Merete, Eva ....
Gleder meg allerede til ny tur, som forhåpentligvis blir i april.
Og nå som medeier i en "penthouse-leilighet",
 kommer jeg vel til å drasse med meg enda mere dit.

Været her på Mørekysten har ikke vært mye å skryte av,
 - noe det ikke har vært så mange andre steder heller, i vårt langstrakte land...
21 og 22 juni hadde vi den nest  høyeste temperaturen ... 23 varmegrader...
Mens toppen var den 5 juli, - med 24 !!!
Så gjorde den et hopp igjen den 16 august - til 21...
Etter mine notater....

Ønsket mitt til neste år er at alle i familien får holde seg friske,
 og at vi kan fortsette å møtes i fred og fordragelighet!
At vi får et vær som gjør at vi får mange koselige dager nede ved sjøen,
 ved hytta, rorhuset,campingvogna, i båt osv!
Og at alle ungene får kose seg og være sammen, slik de har gjort i alle år! 


3 kommentarer:

  1. Kjære deg!
    Tusen takk for koselig kommentar!

    Mange flotte blomsterbilder, blomster er vakkert.

    Ønsker deg fine dager!

    Lodder ut billetter til Gave og Interiørmessa

    Klem fra Marianne

    SvarSlett
  2. Denne helgen gikk fort! Nå er julepynten helt borte hos meg.
    Så mange fine blomster du har. Det er så koselig.

    Ønsker deg en fin, ny ukestart!

    Klem fra Hjørdis

    SvarSlett
  3. Hej Inger Grethe. Flotte billede du viser som altid.
    Håber at du og dine kære må få et godt 2013. Knus Hanne Bente

    SvarSlett

Blir veldig glad om jeg får en kommentar!