lørdag 9. februar 2013

Gratulerer med Morsdagen!

 Jeg vil med denne søte blomsterdekorasjonen få ønske alle mødre en flott Morsdag i morgen!





Jeg var så heldig å få denne i dag.....



Og så vil jeg gratulere Yvonne og Adele med sine bursdager i morra!
Henholdsvis 36 og 9 år.
Jeg er så glad i dere, begge to..... 
(Yvonne har jo i tillegg Morsdag...)



Og så har jeg hengt meg på Islykt-trenden.....

Fin, -  ikke sant??


Håper alle får en fin dag i morgen!

3 kommentarer:

  1. For en nydelig dekorasjon!
    Stilig glasslykt også;) Må jo bruke denne kulden til noe fornuftig..hihi:) Men deilige vinterdager med masse sol!

    Klem fra Turid

    SvarSlett
  2. Hej Inger Grethe. Flot dekoration du viser. Ønsker dig en god Valentines dag ♥ :) Knus Hanne Bente

    SvarSlett
  3. Den dekorasjonen var jo bare helt toppen fin!
    Ha en fin helg videre

    SvarSlett

Blir veldig glad om jeg får en kommentar!