Jeg vil med denne søte blomsterdekorasjonen få ønske alle mødre en flott Morsdag i morgen!
Jeg var så heldig å få denne i dag.....
Og så vil jeg gratulere Yvonne og Adele med sine bursdager i morra!
Henholdsvis 36 og 9 år.
Jeg er så glad i dere, begge to.....
(Yvonne har jo i tillegg Morsdag...)
Og så har jeg hengt meg på Islykt-trenden.....
Fin, - ikke sant??
Håper alle får en fin dag i morgen!


For en nydelig dekorasjon!
SvarSlettStilig glasslykt også;) Må jo bruke denne kulden til noe fornuftig..hihi:) Men deilige vinterdager med masse sol!
Klem fra Turid
Hej Inger Grethe. Flot dekoration du viser. Ønsker dig en god Valentines dag ♥ :) Knus Hanne Bente
SvarSlettDen dekorasjonen var jo bare helt toppen fin!
SvarSlettHa en fin helg videre