Ja vi tar utfordringen fra Smått og Stort!
....om hva vi har i Norgesglasset...
Adele har vært på besøk og pyntet tre stykker i dag!

Ett stort og to små!
I bunnen her er det kaffebønner og blanke glassbiter.
Og så har hun plasser et telys midt i....
Dette er til Mamma....som hun skal ha med til Oppdal, på campingen, forteller Adele.
Dette er til storesøster Marielle!
Her er det risengryn i bunnen og mange små roser,
bundet sammen til en bukett... med en hvit sløyfe med pærler.
Og siden storesøster akkurat har kjøpt seg bil,
og har reist på høstferie,
- så har Adele pyntet glasset med bil, bilnøkler, solbriller, kart og en hatt!
Og roser på toppen!
Veldig søtt....
Det siste skal hun ha selv.
Pyntet med sommerfugler, rosa sand i bunnen
og blanke og rosa pærlefigurer.
Telys i bunnen!
Vi hadde en riktig kose og hobbydag vi to i dag!
****
I går var lillebror her...
Og han hjalp meg å bake!
Det er koselig å ha barnebarna på besøk,når jeg har litt overskudd....
Jeg syns det er veldig koselig å blogge,
og er utrolig glad når jeg skjønner at noen av og til kikker inn til meg!
Jeg er ikke så flink til å kommentere hos andre,
er litt redd jeg skriver mye opp igjen det samme....
Men alle dere følgerene mine,
skal vite, at jeg er inne og ser og leser hos dere nesten hver eneste dag!!
Og syns dere er utrolig flinke, - både til å skrive, og til å finne på ting å blogge om!
Ikke en eneste gang har jeg tengt at noe er uinterressant!
Lykke til videre alle sammen!
....om hva vi har i Norgesglasset...
Adele har vært på besøk og pyntet tre stykker i dag!

Ett stort og to små!
I bunnen her er det kaffebønner og blanke glassbiter.
Og så har hun plasser et telys midt i....
Dette er til Mamma....som hun skal ha med til Oppdal, på campingen, forteller Adele.
Dette er til storesøster Marielle!
Her er det risengryn i bunnen og mange små roser,
bundet sammen til en bukett... med en hvit sløyfe med pærler.
Og siden storesøster akkurat har kjøpt seg bil,
og har reist på høstferie,
- så har Adele pyntet glasset med bil, bilnøkler, solbriller, kart og en hatt!
Og roser på toppen!
Veldig søtt....
Det siste skal hun ha selv.
Pyntet med sommerfugler, rosa sand i bunnen
og blanke og rosa pærlefigurer.
Telys i bunnen!
Vi hadde en riktig kose og hobbydag vi to i dag!
****
I går var lillebror her...
Og han hjalp meg å bake!
Det er koselig å ha barnebarna på besøk,når jeg har litt overskudd....
I dag er forresten bloggen min to år!
og er utrolig glad når jeg skjønner at noen av og til kikker inn til meg!
Jeg er ikke så flink til å kommentere hos andre,
er litt redd jeg skriver mye opp igjen det samme....
Men alle dere følgerene mine,
skal vite, at jeg er inne og ser og leser hos dere nesten hver eneste dag!!
Og syns dere er utrolig flinke, - både til å skrive, og til å finne på ting å blogge om!
Ikke en eneste gang har jeg tengt at noe er uinterressant!
Lykke til videre alle sammen!



Oj oj oj så fiiiine!! Her har kreativiteten virkelig fått blomstre! Norgesglass er helt topp! Arti å se hva dere andre bruker de til. Nå gleder vi oss til å komme oppover en tur snart!
SvarSlettklem fra lillesøster
Hvor er glassene flotte.
SvarSlettEt forsinket tillykke med "blogfødselsdagen".
På søndag er det 1/2 år siden jeg oprettede min blog.
Ønsker dig en god week-end.
Knus Hanne Bente ♥