Høstpyntet boks til tennbrikettene !
Denne havnet på hytta til en arbeidkollega som stadig vekk inviteter til hytteturer!
Sølvsprayet pappboksen først, - så en koselig serviett til decoupage.
Bårdene på sidene er selvklebende.(Nille)
Brukte limpistolen til å feste en bit av en lysmansjett til pynt.
Tilslutt en sløyfe fra Nille!!
(...ble litt skrukkete ser jeg.Men men)
Har hatt besøk av to søstrer nå, og Sissel hadde med laminerte servietter til meg!
Det kan bl.a.brukes til lamper, - som her!
Jeg skal kjøpe noen små sløyfer å ha i hullene på sidene, men inntil da får tapen duge.
Blankt syltetøyglass med telys inni...

Kjempesøtt syns jeg!
Ha en fin høstsøndag!





Så fantastisk flotte disse er! Og takk for en kjempeidé - dette er det mange som kan få til "på sitt vis", jeg ser bl.a for meg noen små som skal til å lage gaver. Ellers, nyt høsten - det er ei riktig så trivelig hytte du viser bilder fra i forrige innlegg - med slike omgivelser er det greit å få til å kose seg, selv om det regner mot ruta.
SvarSlett