Et par ganger i året blir jeg,
sammen med noen kollegaer invitert på hyttetur til en av våre nattevakter,Aud!
Vi har det ALLTID like koselig!
Alltid masse levende lys.... når vi sitter ute!
Nå sist fredag var det åtte varmegrader,
så det var ikke noe problem!
Men spiser inne,
- og denne kvelden hadde vertinnen laget deilig Jegergryte!
*******
Lørdag formiddag gikk vi oss en tur,
og her passerer vi et veldig koselig gårdstun!
...alltid like velstelt..
...et koselig inngangsparti...
...en gammel slipestein...
...og ikke minst en koselig låve som er innredet til hytte/leiligheter...
Stabbur...
En trivelig "jentetur", som har vært planlagt i lang tid.
Det er ikke alltid like enkelt å få tingene til å "klaffe",
siden vi alle jobber turnus....på samme sted.
Men en gang i blant får vi det til!




Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
Blir veldig glad om jeg får en kommentar!