mandag 24. oktober 2011

Rullesteinstranda






En skikkelig søndagstur i høstferien!

5 kommentarer:

  1. Det var en koselig tur! Heldig dere som har alle de fine rullesteinene rett utafor døra... Synd de er så tunge :))

    SvarSlett
  2. førr en hæli rullestein strand du har i nærheten !!! det e jo bare heilt fantastisk natur du omgir dæ me (skulle ønske det va mæ).
    Når æ ser sånne bilda så får æ heimlængsel mot nord!
    Du det skjerfet er veldig veldig enkelt å strikke :) 6 masker på pinne nr 7 ca - og så var det bare å strikke i vei med 4 cm mellomrom mellom maskene :) Men jeg har så vondt i venstre siden nå (sliter med senskader etter en bilulykke for mange år siden) så armen klarer ikke å strikke så mye.. :( men man får være glad for det lille man klarer :) det er jo andre ting som går bedre å drive med :)

    Ha en fortsatt go helg
    Klem Anita

    SvarSlett
  3. Hej Inger Grethe.
    Rigtig flotte billede fra en skøn stand - jeg elsker naturbilleder.
    Tak for din kommentar på min blog.
    Ønsker dig en god søndag.
    Knus Hanne Bente ♥

    SvarSlett
  4. Takk for koselig morgenhilsen!
    Dere har ei flott rullesteinsfjære!
    Tenker det er spennende for både små og store å boltre seg der. Jeg er steingal, så jeg hadde antagelig gått helt bananas der!
    Kos dere videre i dag! Klem!

    SvarSlett
  5. Jeg er av dem som kan betegnes som "steine gal". Ei slik fjære ville ført til overlast og livsfarlig kjøretur heimover!

    SvarSlett

Blir veldig glad om jeg får en kommentar!