førr en hæli rullestein strand du har i nærheten !!! det e jo bare heilt fantastisk natur du omgir dæ me (skulle ønske det va mæ). Når æ ser sånne bilda så får æ heimlængsel mot nord! Du det skjerfet er veldig veldig enkelt å strikke :) 6 masker på pinne nr 7 ca - og så var det bare å strikke i vei med 4 cm mellomrom mellom maskene :) Men jeg har så vondt i venstre siden nå (sliter med senskader etter en bilulykke for mange år siden) så armen klarer ikke å strikke så mye.. :( men man får være glad for det lille man klarer :) det er jo andre ting som går bedre å drive med :)
Hej Inger Grethe. Rigtig flotte billede fra en skøn stand - jeg elsker naturbilleder. Tak for din kommentar på min blog. Ønsker dig en god søndag. Knus Hanne Bente ♥
Takk for koselig morgenhilsen! Dere har ei flott rullesteinsfjære! Tenker det er spennende for både små og store å boltre seg der. Jeg er steingal, så jeg hadde antagelig gått helt bananas der! Kos dere videre i dag! Klem!
Det var en koselig tur! Heldig dere som har alle de fine rullesteinene rett utafor døra... Synd de er så tunge :))
SvarSlettførr en hæli rullestein strand du har i nærheten !!! det e jo bare heilt fantastisk natur du omgir dæ me (skulle ønske det va mæ).
SvarSlettNår æ ser sånne bilda så får æ heimlængsel mot nord!
Du det skjerfet er veldig veldig enkelt å strikke :) 6 masker på pinne nr 7 ca - og så var det bare å strikke i vei med 4 cm mellomrom mellom maskene :) Men jeg har så vondt i venstre siden nå (sliter med senskader etter en bilulykke for mange år siden) så armen klarer ikke å strikke så mye.. :( men man får være glad for det lille man klarer :) det er jo andre ting som går bedre å drive med :)
Ha en fortsatt go helg
Klem Anita
Hej Inger Grethe.
SvarSlettRigtig flotte billede fra en skøn stand - jeg elsker naturbilleder.
Tak for din kommentar på min blog.
Ønsker dig en god søndag.
Knus Hanne Bente ♥
Takk for koselig morgenhilsen!
SvarSlettDere har ei flott rullesteinsfjære!
Tenker det er spennende for både små og store å boltre seg der. Jeg er steingal, så jeg hadde antagelig gått helt bananas der!
Kos dere videre i dag! Klem!
Jeg er av dem som kan betegnes som "steine gal". Ei slik fjære ville ført til overlast og livsfarlig kjøretur heimover!
SvarSlett