Fylt opp tallekenhylla med seilskip ...!
Og her er lille Fiskerjenta til Julia...
Fullmåne og bål i fjæresteinene...
Søss på besøk!
Fra utsiden...
Koselig med levende lys inne!
Da har vi fått opp et skap til kopper, med glassdører.
Ikke så koselig når edderkoppene har vært på besøk,
og lagt igjen sin "vev"i de vi skal drikke kaffe av!
Kaffeservise til åtte,...+ noen ekstra skåler og asjetter, - til kr.50 på bruktbutikken!
Vises ikke at de er brukt!
Utsikten er upåklagelig.....
Prøver samtidig ut kameraet mitt...
Når jeg stilte det inn på "sandstrand" ble det utenfor vinduene helt klart!
Fin effekt!
Regn..regn..regn....
...og kveldskos....











Utrolig koselige bilder! Nå gleder jeg meg til å komme innom en tur på besøk!
SvarSlettSmukke billeder.
SvarSlettØnsker dig en god onsdag.
Knus Hanne Bente ♥
Ååå... så koselig i Lille hytta di!
SvarSlettHelgeklem fra Turid;)