søndag 30. oktober 2011

Søndagskake

 Marengsterte med blåbærfromasj !
Den skulle fryses.... noe jeg ikke helt skjønte,
siden det er fem plater gelatin i den.
Men jeg gjorde nå det da... som dere ser  på fromasjen
....litt grålig i fargen (rimfrost)

Har aldri laget den før, så det skal bli spennende å smake!
Skal ha den med på koserten i dag, som koret jeg synger i, skal ha...
Gleder meg!

4 kommentarer:

  1. Det er vel på tide å gi meg til kjenne ved å legge igjen en kommentar .... Kommer innom blogen din dann og vann via andres blogg. Fine innlegg og bilder du har!

    Den kaka ser bare så spennende ut! Jeg får vel smake hvis jeg kommer på den konserten? Men da må jeg ha jetfly .... ;-)

    Fortsatt god søndag!

    SvarSlett
  2. Så lekker! Vann i munnen, men jeg må erkjenne at jeg er helt geografisk feilplassert i forhold til å komme på konsert for å lytte og smake.

    SvarSlett
  3. Tusen takk for varme ord, Grethe! Vi har heldigvis bare gode minner. Men det er litt vanskelig å forstå at hun er borte. Tror fremdeles at det er hun som ringer, etc
    Jeg la meg inn som følger på nytt, siden det bare var et grått hode:) Nå kom det opp bilde! Forstår meg ikke på den greien der.

    Jeg tror jeg har skrevet opp navnene på rosehekken i et veldig tidlig innlegg (se etikett hage).

    Kaken din er virkelig lekker! For et arbeid! Kjekt å synge!

    ha en god dag!
    Klem:)

    SvarSlett
  4. Tusen takk for hyggelig kommentar!

    Jeg har lagt deg til i blogglista mi.

    Ha en god kveld! :-)

    SvarSlett

Blir veldig glad om jeg får en kommentar!