"Varme vinder fra Middelhavet fører til sommertemperaturer på Mørekysten.
I november skal det bli varmere enn de fleste dagene i sommer!!
Dette leser jeg i dagens aviser.
En nyperose tror fortsatt det er sommer....
I går var det 14 varmegrader da jeg drog på jobb midt på dagen!
Hææærlig!
Hej Inger Grethe.
SvarSlettFlotte billeder.
Vi har også "mildt vejr" i Danmark + 10 grader har vi det pt.
Ønsker dig en god onsdag.
Knus Hanne Bente ♥