tirsdag 1. november 2011

Varme vinder fra Middelhavet

"Varme vinder fra Middelhavet fører til sommertemperaturer på Mørekysten.
I november skal det bli varmere enn de fleste dagene i sommer!!
Dette leser jeg i dagens aviser.
  En nyperose tror fortsatt det er sommer....


 I går var det 14 varmegrader da jeg drog på jobb midt på dagen!
Hææærlig!

1 kommentar:

  1. Hej Inger Grethe.
    Flotte billeder.
    Vi har også "mildt vejr" i Danmark + 10 grader har vi det pt.
    Ønsker dig en god onsdag.
    Knus Hanne Bente ♥

    SvarSlett

Blir veldig glad om jeg får en kommentar!