Joda jeg har vært i Utvik!
...og sett en del "merkelig" hagekunst....
Ja det er meg, - i et speil i hagen....
For de som såg på "Grønn glede" på NRK ,
Ei koselig lita bygd ikke langt fra Stryn og Olden.
Inngangspartiet...
Fra hagen helt ved huset.












Koselig innlegg. Jeg ser at det er deler av Norge jeg "har til gode", men kommer tid, kommer råd. Det blir fte transportetappen når vi kjører sørover, noen flere avstikkere kan vi sikkert med fordel unne oss.
SvarSlettTakk for trivelig kommentar inne hos meg. Tips for Nord - Norges ferie: finn en periode dere kan ta med bilen gratis på Hurtigruta. Reis hele veien nord og øst, da har dere fått kysten med dere. Så kan dere ta innlandet med avstikkere på tur heimover igjen. Oddi - som av enn eller annen grunn ikke fåt lagt inn kommentarer på annet vis for tiden (??? - noe er feil!)
Uffda!... Det er visst mye tull med kommentarene for tiden, ser jeg...
SvarSlettTusen takk for tipset!