onsdag 15. juni 2011

Tur til Håholmen!

 I Ragnar Torseth`s rike!
Sist fredag var jeg på en plass jeg aldri har vært før....
...enda det er kun 3 mil hjemmefra...
......
Joda, jeg har vært der på båtturer med Ragnar Torseth`s båter,
men har aldri vært på land der før!
Her ombord på "Kvitserk", for noen år siden.

*******

Men nå var vi fem damer fra jobben, som hadde bestemt oss for en utflukt!
Og båtturen over, tok kun fem minutter...
Utsikten fra soverommet mitt...
Her er huset vi bodde i- Consulatet!
Inneholder fem soverom og hems,stue, kjøkkenkrok og bad/wc,
  og der er det plass til 10 personer!
Og kun kr.650 pr.p.med frokost, pr. døgn!

 
Bilder fra Ragnar Torseth`s bragder, på veggen i restauranten.
 Møte med Dronning Elisabeth!
Håholmen er et nydelig sted! (Dette bildet er lånt fra et nettsted..)


I kveld var det rekeaften, - nydelig mat som var flott anrettet!
Inne i restauranten.
Her et bilde fra puben!

Idyll....
Inne på land skimtes en av de åtte bruene på Atlanterhavsveien.

Utsnitt fra en turistbrosjyre-....
****
Vel tilbake på land, etter en natts overnatting....


....her finnes en liten souvenirbutikk med masse fint.
Husflid m.m. laget av flinke folk fra Averøya!

Et lite kart som viser beliggenheten.
  Jeg bor på Tornes.


 Ha en flott dag videre!

1 kommentar:

  1. Hej Inger Grethe.
    Rigtig flotte billeder - og hvor ser der flot ud.
    Ha´en god onsdag.
    Knus Hanne Bente

    SvarSlett

Blir veldig glad om jeg får en kommentar!