I helgen var vi på hyttetur høyt oppe på Fursetfjellet!
Nå blomstrer Heggen på sitt flotteste, - ja et hærlig skue!
Vi var ute på tur både lørdag og søndag,
- i en utrolig flott natur.
.....her traff vi på froske-egg, og små rompetroll,
Ja vi har vel alle noen barndomsminner om disse små skapningene...
Koselig når det brenner i peisen.....
Og mat....ja hva er vel livet uten mat?
....og masse koselig prat...
....og ikke minst sang!
Utsikten fra spisestuevinduet!
En nyyyydelig lørdagskveld!
*
Litt alvor hører også med i et kor...
Medaljeutdeling!
Henholdsvis 30 - 30 - og 20 års medaljer!
Flott innsats!!
Og premiering fra Norsk Korforbund Romsdal!
**
På søndag hadde vi lek og konkurranse...inspiret av "Farmen"....
Melkespann-holding .... hehe ...
Og tilfeldighetene gjorde at - VI
- var de som skulle få oppleve at hytta fylte 100 år !!
21.mai 2011!
Med flagget til topps!




For en nydelig plass å ha avsluttningen!
SvarSlettSer ut som dere har hatt en kjempegøy og flott helg!
Klem fra Turid.