mandag 23. mai 2011

Avslutning av kor-året!


I helgen var vi på hyttetur høyt oppe på Fursetfjellet!
 Silsethytta!
 En veldig idyllisk plass, en times kjøretur hjemmefra!

Nå blomstrer Heggen på sitt flotteste, - ja et hærlig skue!
Vi var ute på tur både lørdag og søndag,
- i en utrolig flott natur.

.....her traff vi på froske-egg, og små rompetroll,

Ja vi har vel alle noen barndomsminner om disse små skapningene...

Koselig når det brenner i peisen.....
Og mat....ja hva er vel livet uten mat?
....og masse koselig prat...
....og ikke minst sang!
Utsikten fra spisestuevinduet!

En nyyyydelig lørdagskveld!

*
Litt alvor hører også med i et kor...
Medaljeutdeling!
Henholdsvis 30 - 30 - og 20 års medaljer!
Flott innsats!!
Og premiering fra Norsk Korforbund Romsdal!

 **
På søndag hadde vi lek og konkurranse...inspiret av "Farmen"....
Melkespann-holding      .... hehe ...

Og tilfeldighetene gjorde at - VI 
- var de som skulle få oppleve at hytta fylte 100 år !!
21.mai 2011!
Med flagget til topps!



1 kommentar:

  1. For en nydelig plass å ha avsluttningen!
    Ser ut som dere har hatt en kjempegøy og flott helg!

    Klem fra Turid.

    SvarSlett

Blir veldig glad om jeg får en kommentar!