Det sier seg vel selv at noe må være galt her...
ser ut som det startet 9 juni...
...men ved nermere øyesyn så startet det faktisk 7 juni...
Jaja.... jeg har problemer med å tro at tingene har eksplodert sånn...hehe
Og mens jeg sitter og ser på forhåndsvisningen,
spretter siden helt ned til bunnen,
så jeg må skrolle meg oppover igjen...
Får håpe det normaliserer seg igjen!

Hejsa.
SvarSlettDer er hvis fejl i systemet - syntes at jeg har læst det flere steder.
Jeg har godt nok one com - så jeg har ikke bemærket det.
Ønsker dig en god torsdag aften.
Knus Hanne Bente