Den store Cupcakes-dagen!
Denne helga er koret med på Kystdagene i Bud.
Her et bilde fra vår "stand"...
Hvor vi hadde "Lynlotteri" og "Kaffe og Cupcakes"!
Og selvfølgelig underholdt vi med sang!
Det såg "svart" ut da vi startet på lørdag formiddag,
men sola tittet fram og gjorde dagen perfekt!!!
Kvelden før hadde flere satt opp sine små "telt", for å spare litt tid på morgenen,
- men det skulle vise seg å ikke være så lurt.
For på natta blåste det opp til full storm,
- og teltene havnet langt borte på parkeringsplassen foran Bunnpris!!!
Huff og huff.....
Det kom MASSE folk, som koste seg med
Fiskeburgere fra Damekoret,
Sveler fra Korpset,
Vafler fra Sogelaget,
kjøpte fersfisk og reker fra "Brødr. Rødseth",
m.m.
pluss massvis av underholdning!
Og sist men ikke minst Cupcakes og kaffe fra oss!!!!
Vi solgte nok et par hundre stykker!!
Penger som kommer godt med når vi skal
på Landssangerstevne i Harstad til neste år!
på Landssangerstevne i Harstad til neste år!
Alle kormedlemmene hadde med gevinster til Lynlotteriet,
- jeg laget litt decoupage og "strøk" på lys....
Veldig populært og dekorativt!
Adele, (barnebarn) vant et av disse enkle lysene,
og var strålende fornøyd! hehe
Cupcakes-ene som jeg laget!
Søte og gode ...
En "travel", men koselig helg!
Og NÅÅÅÅ tar koret ferie!!!

Dette så ut som en festlig dag!
SvarSlettSå flotte lys du haddde laget...for ikke å snakke om kakene!!! Er imponert!
Det var noe annet enn mitt siste bakeprosjekt..hihi;)
Ønsker deg en flott juni uke!
klem fra Turid;)
Kjempefine gevinster og kaker du laget! Du er kjempeflink med hendene Grethe! Så kjekt at Adele stakk av med en gevinst da :)
SvarSlettHejsa.
SvarSlettRigtig hyggelig blog du har.
Har tilføjet mig til fast følger.
Ha´en god torsdag.
Knus Hanne Bente