Nå har den kommet til Ålesund, så skal de inn Storfjorden og til Geiranger,
- men i løpet av ettermiddag/kvelden passerer den hjemstedet mitt!
Jeg er ikke sikker på rutetidene nå på sommeren,
men ellers i året møtes sørgående og nordgåene hver kveld kl.19.30 -
rett utenfor her!
Og da hører vi begge båtene tute, og hilse på hverandre!
Her passerer den en sommerkveld for noen år siden....
(Veldig dårlig bilde, men den er i bakgrunnen her...)
Ha en nydelig dag, - nå kom solen her!!



Hej Inger Grethe
SvarSlettTV2 Danmark, har lige vist "et klip" fra Hurtigruten ( skibet) i Norge - jeg syntes at de sagde at udsendelsen i Norga varer 5 dage?
Lidt sjovt - jeg tænke lige på mine blogvenner i Norge, da jeg så det.
Ha´en god fredag aften.
Knus Hanne Bente
Hej Inger Grethe.
SvarSlettJeg kiggede lige på Hurtigruten - lidt sjovt at se live.
Vi har desværre ikke sådanne udsender i Danmark, men jeg sætter lige et link ind, så kan du se lidt "billeder fra Danmark.
Jeg er født i Århus, men har de sidste 32 år boet i det midtjyske, nærmere mellem Karup og Viborg.
Link: http://www.tripadvisor.dk/Tourism-g189530-Arhus_Jutland-Vacations.html
Ha´en god lørdag.
Knus Hanne Bente
Hej Inger Grethe
SvarSlettHar lige kigget på linket - Harstad.
Valter ( min mand) har været inde og kigge flere gange, han elsker at se skibe.
Tak for din kommentar på min blog.
Ha´en god mandag.
Knus Hanne Bente
Ja det er nok en vakker tur å følge med Hurtigruten. Jeg har ikke sett det nå på tv, men har reist 2 ganger tur retur Bergen - Ålesund;)
SvarSlettSå artig at nord- og sørgående ruter møtes ved dere;)
Har kikket nedover dine siste innlegg. Så nydelig det var på Håholmen!
Ønsker deg en fin uke!
Klem fra Turid;)
Norge har en vakker kyst, så mye er sikkert. Jeg har virkelig koset meg med sendinga fra Hurtigruten. Artig med kjentfolk på kaia og ombord både her og der oppover kysten! God helg!
SvarSlett