Nei nå får det være nok latskap for denne gang!
Skal skjerpe meg....
Har vært på en koselig "søstre-tur" til Bergen, Norheimsund og Øystese.
Knut Hamsund har visst bodd her også,
... så det er ikke bare på Kjerringøy de "gjør stas" på han!
Her, - midt i Øystese, fant jeg et minnesmerke over omkomne fra Roktaforliset!
Først ble jeg veldig forundret, - for dette skjedde på havet rett utenfor der jeg bor,
Men så begynte jeg å lese....
Et lite og koselig sted, Øystese.
Fra Gullfiskvannet i nærheten av Norheimsund.
Store røde fisker som svømte rundt...
30 - 40 cm.lang.....
Jeg har i alle fall aldri sett noe lignende!
Her holdt vi til! På Campingen til Sissel m.fam...
Et kjempekoselig sted!
Og her hekles det ruter i alle farger!
Alle vi fire søstrene er veldig glad i håndarbeid,
så nå koste vi oss virkelig...hehe
STEINSDALSFOSSEN
Ut på tur, aldri sur!
Rart når en kan stå under en foss....
En koselig "uteplass" vi gikk forbi, på vegen til fossen...
Frokost i det fri....
Helt ved Hardanger Feriesenter...
jeg kunne ikke la være å ta bilde. Utrolig koselig!
Jølstervatnet i all sin prakt...
Jeg hadde en "tuslerunde" helt for meg selv i Byrkjelo,...
Og til min forundring fant jeg dette!
TORSHEIMLUNDEN
Hahaha ...ja vi må unne oss en god latter av og til!



For en koselig tur dere har vært på! Artig når dere nesten er på "våre" trakter...i allefall steder vi er flere ganger i året! Jer er på klubb i Øystese flere ganger i året;)
SvarSlettKjempekoselig vogn/hytte dere bodde på;)
Mye artig dere fikk med dere!
klem fra Turid;)
Fortsatt god sommer!
Hej Inger Grethe
SvarSlettSå skønt at se dig på bloggen igen - kunne ikke forstå hvor du var.....?
Smukke billeder, og hvor skønt med en sådan en tur.
Ha´en fortsat god sommer.
Knus Hanne Bente
Hej Inger Grethe
SvarSlettJeg har en giveaway på min blog, hvis du har lyst til at deltage.
Ha´en god onsdag.
Knus Hanne Bente