Hadde bare lyst til å vise dere noen småting jeg har i noen skap og hyller....
Husker ikke hvor jeg har fått tak i dette lille fruktfatet...
men jeg syns det er så søtt!
Disse to fant jeg på Bruktbutikken i Storgata på Gjøvik!
Det var jo litt morro at det fra Midsund hadde havna der da,
- for Midsund er jo en av nabokommunene her jeg bor nå!
Denne vasen syns jeg er veldig fin!
Den kjøpte jeg den gangen jeg var med Mamma i Trondheim,
og hun tok en stor hjerteoperasjon!
Da alt var vel overstått og det hadde gått bra,
gikk den ene søstra mi og jeg til Trondheim Torg,
....hun kjøpte et stort blått fat....og jeg kjøpte denne vasen!
@@@@
Pass dere i morra nå da,
- så dere ikke blir narret!


Veldig koselig med ting som har en historie♥ En vase er ikke bare en vase .... Koselige fat.
SvarSlett