fredag 1. april 2011

Karin sitt restaureringsprosjekt - fortsettelse..

Nå har snekkerne endelig kommet i gang!

...etter minst åtte måneders venting,
 begynner det å skje noe!






Heving av taket...
Masse jobb....

Jaja, jeg skulle egentlig ha tipset et eller annet
 bolig og interiørblad om dette...
 for det er et tilbygg til en 100 år gammel brygge.

Her er et bilde av brygga i 1962.
Det er bare så vidt vi ser bolig- og bakeridelen,...
men litt av taket vises bak murpipa.

I underetasjen var det en diger bakerovn,
 laget av rød teglstein.
Huset var i sin tid et bakeri, med leilighet ovenpå!

Lykke til vider Karin, - jeg tror du trenger det....

3 kommentarer:

  1. Oi, for et kjempeprosjekt! Håper vi får noen "smakebiter" underveis;)

    Ønsker deg en riktig god helg!
    Klem;)

    SvarSlett
  2. Ojoj, så artig å sjå at det skjer nåkkå her!
    Endelig!!! Dette blir så bra! Gler meg virkelig til fortsettelsen!

    Søss

    SvarSlett
  3. Spennende! Og masse arbeid... Lykke til!

    SvarSlett

Blir veldig glad om jeg får en kommentar!