Det er så godt å tenke på
at jeg har fått begynt å jobbe igjen.
Var fullt sykmeldt i ca. to mnd, og startet igjen i 40%.
Tror det var lurt å trappe gradvis opp....
og nå jobber jeg 60 %!
Det er så deilig å tenke på,
at vi nå går mot vår og sommer!
Og den friheten jeg har i jobben min,
den er ikke alle "forunt"!!
Jeg stortrives!
Det er ikke mange som kan sitte slik
på en bryggekant og kose seg,
midt i arbeidstida...
**************
Vi er ute på det meste,
som har med et vanlig liv å gjøre.
Som dere skjønner så jobber jeg med multihandicappede mennesker,
og det er både utfordrende og interressant.
Her er noen av mine kollegaer på en lysfabrikk,
hvor vi fikk komme på besøk.
Og alle fikk støpt seg egne lys!
(Både brukere og personale..)
Og vi har det alltid like hyggelig på slike småturer.
***********
Men noen ganger blir det lengre turer.
Her , fra en Oslotur, hvor vi tok toget fra Lillehammer.
De unge damene reiser sjelden med tog!
Vi bor på en kant av landet hvor det ikke er jernbane
og siden de er avhengige av rullestol
blir det stort sett til at vi kjører i deres biler.
Men nå var det dette som stod øverst på ønskelisten!
Og du verden for en artig tur!!!
Litt kos i sola på en uterestaurant på ferieturen...
Nå er ny ferietur under planlegging
og jeg håper å være tilbake for fullt til da,
for det er store muligheter for at jeg blir med i år også!
...for tiden går jeg rundt med ny R-test igjen,
siden den forrige ble mislykket
p.g.a.en feil på apparatet!
Grrrrr.... en hel ny uke med dette EKG-apparatet.
De driver jo å utreder meg fortsatt,
for å finne ut hvilken type flimmer jeg har,
og om det er noe de kan gjøre for å hjelpe meg.
Ablasjonsbehandling,...i tilfelle det er noe med "lednings-systemet" mitt...??
Betablokkere....???
Jaja, og "sånn går nu dagan"...
Ha en flott kveld!









Jammen godt å høre at du kommer deg!
SvarSlettMen sikkert kjedelig å gå rundt med det apparatet...men hvis det bare gir noen gode resultater, så er det nok verd det!
Ja givende jobb du har!
Jeg har jobbet med døve og multihandicappede også;)
Riktig god helg til deg!
Klem fra Turid;)
Fremdeles popper dine innlegg opp langt nede på listen...derfor får jeg ikke alle med meg:(
Er klokken din stilt inn på Oslo tid?
Eller hvis du bruker litt langt til å få lage innlegget, så vil det også komme langt nede på listen:(
Men jeg finner deg som regel:)))
Hei :)
SvarSlettHurra så kjekt for deg å få begynne å jobbe litt igjen da.. og husk litt er bedre en ingen ting... men ta det nå med ro og ikke stress med å komme deg tilbake før du kan..
Flotte bilder .. fra en herlig gjeng :)
Ha en fin søndagskveld og uke :)