søndag 13. mars 2011

Et lys for tragedien...

Tenne et lys.......




Jeg vil tenne et lys for alle de
som er rammet av katastrofen i Japan.
Jeg tenker også på alt som nå kan komme, 
i kjølvannet av eksplosjonene i atomreaktorene der...
En forferdelig tragedie...

*********

1 kommentar:

  1. Huff ja! Helt forferdelig!
    De er i våre tanker!

    KLEM;)

    SvarSlett

Blir veldig glad om jeg får en kommentar!