mandag 31. mai 2010

SPANIA! 2010

I dag feirer vi vår venninne, som er vår vert! (Det norske flagget..)  Hun har nemlig bursdag 19.mai, - og ble behørig feiret på restauranten Barlovento!  Her fikk hun velge fra menyen, akkurat det hun ønsket, - på sine venninner`s regning!  Hummer ble valget, og jeg tror det smakte!





Restauranten spanderte Brownies med Jordbær og krem!


Vi har hatt en kjempetrivelig ferie, hvor vi har kost oss med god mat, god drikke, byturer, strandturer, spaserturer på kvelden og masse shopping!

Ca. 10 minutter å gå på stranda!  Akkurat passe trim...hehe

Tvers over gata såg det slik ut!    Og legg merke til verandakassa til venstre!  Helt nydelig!
Ikke småtteri dette heller....  Jeg antar at denne kaktusen er ca. 3 meter høy!
Soloppgang på Grand Sol.....

Badeliv!  Deilig temperatur i Middelhavet denne gangen!

Og på Markedet kan en gjøre seg både små og store "varp"!!

Et lite "knippe" av det jeg har greid å finne foreløpig.... Jeg må bare innrømme at veggen ble fyllt opp, så jeg måtte atter en gang kjøpe meg en ny bag...  Billige klær i Spania!

Frokost på verandaen i bare nattkjolen, hver dag!
Vi har hatt 11dager med bare kos og avslappning, og virkelig nytt livet!
Tusen takk for samværet til begge de to venninnene mine!

3 kommentarer:

  1. Ser ut som dere har hatt det kjempefint! Godt å bare nyte livet innimellom slaga! Vi koste oss veldig på Mallorca også. Ungene var kjempegreie og jeg fikk lest og heklet masse! :))

    SvarSlett
  2. Hei :)

    Dette så jo kjempe koselig ut... herlige bilder.

    ha en flott dag og helg:)

    SvarSlett
  3. Dette så helt herlig ut. For noen flotte omgivelser. Kan skjønne at dere har hatt en flott tur.

    SvarSlett

Blir veldig glad om jeg får en kommentar!