I dag feirer vi vår venninne, som er vår vert! (Det norske flagget..) Hun har nemlig bursdag 19.mai, - og ble behørig feiret på restauranten Barlovento! Her fikk hun velge fra menyen, akkurat det hun ønsket, - på sine venninner`s regning! Hummer ble valget, og jeg tror det smakte!


Restauranten spanderte Brownies med Jordbær og krem!
Vi har hatt en kjempetrivelig ferie, hvor vi har kost oss med god mat, god drikke, byturer, strandturer, spaserturer på kvelden og masse shopping!

Ca. 10 minutter å gå på stranda! Akkurat passe trim...hehe
Tvers over gata såg det slik ut! Og legg merke til verandakassa til venstre! Helt nydelig!
Badeliv! Deilig temperatur i Middelhavet denne gangen!
Et lite "knippe" av det jeg har greid å finne foreløpig.... Jeg må bare innrømme at veggen ble fyllt opp, så jeg måtte atter en gang kjøpe meg en ny bag... Billige klær i Spania!
Vi har hatt 11dager med bare kos og avslappning, og virkelig nytt livet!
Tusen takk for samværet til begge de to venninnene mine!







Ser ut som dere har hatt det kjempefint! Godt å bare nyte livet innimellom slaga! Vi koste oss veldig på Mallorca også. Ungene var kjempegreie og jeg fikk lest og heklet masse! :))
SvarSlettHei :)
SvarSlettDette så jo kjempe koselig ut... herlige bilder.
ha en flott dag og helg:)
Dette så helt herlig ut. For noen flotte omgivelser. Kan skjønne at dere har hatt en flott tur.
SvarSlett