Har vært forferdelig opptatt de siste ukene, med SÅ mye artig og interressant at bloggen har kommet helt i "bakleksa".... Fikk så vidt tid til å slå plena og pakke ut "syden-koffertene", før jeg var i gang med forberedelsene til Vennekor-besøk!
Koret jeg synger i er så heldig å ha et "Vennekor" fra Nord-Norge!
Misvær Sangerlag!
En kjempekoselig gjeng fra et sted utenfor Bodø.
De kom på torsdag og var til søndag, og var våre gjester i tillegg til at de var deltagere sammen med oss på Sangerstevnet i Bud!
På fredag var det besøk på Ergan Kystfort, Fiskesuppe på Bryggjen , vandring på Kyststien og besøk på Storhaugen i Harøysund, - før
De kom på torsdag og var til søndag, og var våre gjester i tillegg til at de var deltagere sammen med oss på Sangerstevnet i Bud!
På fredag var det besøk på Ergan Kystfort, Fiskesuppe på Bryggjen , vandring på Kyststien og besøk på Storhaugen i Harøysund, - før
rekeaften (og spekemat) og ei kjempeartig fest på Slipen i Bud!
Sangerstevnet startet allerede på fredag, og halvparten av stevne-deltagerne kom allerede da.
Sangerstevnet startet allerede på fredag, og halvparten av stevne-deltagerne kom allerede da.
Lørdag og åpning av Sangerstevnet!
Vi hadde øvd inn en sang sammen, "Kyrie Eleison", som vi sang i Bud Kirke,......og Misvær`s dirigent, Geir Helgesen sa i etterkant at det var noe av det mektigste han han hadde vært med på å dirigere!!









Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
Blir veldig glad om jeg får en kommentar!