søndag 13. juni 2010

ENDELIG - skal jeg få tid til å lage et innlegg igjen!

Har vært forferdelig opptatt de siste ukene, med SÅ mye artig og interressant at bloggen har kommet helt i "bakleksa".... Fikk så vidt tid til å slå plena og pakke ut "syden-koffertene",  før jeg var i gang med forberedelsene til Vennekor-besøk!
Koret jeg synger i er så heldig å ha et "Vennekor" fra Nord-Norge!
Misvær Sangerlag!
En kjempekoselig gjeng fra et sted utenfor Bodø.


De kom på torsdag og var til søndag, og var våre gjester i tillegg til at de var deltagere sammen med oss på Sangerstevnet i Bud!
På fredag var det besøk på Ergan Kystfort, Fiskesuppe på Bryggjen , vandring på Kyststien og besøk på Storhaugen i Harøysund, -  før
 rekeaften (og spekemat) og ei kjempeartig fest på Slipen i Bud!



Sangerstevnet startet allerede på fredag, og halvparten av stevne-deltagerne kom allerede da.






Lørdag og åpning av Sangerstevnet!

Åpning av stevnet i Steinparken, med Fuglefjellet i bakgrunnen!


Vi hadde øvd inn en sang sammen, "Kyrie Eleison", som vi sang i Bud Kirke,......og Misvær`s dirigent, Geir Helgesen sa i etterkant at det var noe av det mektigste han han hadde vært med på å dirigere!!







 Festmiddag på Samfunnshuset!









En utrolig "heftig" langweekend, med masse morro og artige opplevelser!









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir veldig glad om jeg får en kommentar!