Ja da har jeg endelig fått gjort det jeg tengte med "loppis-funnene" mine! Har brukt helga til å male dem,....tre strøk, og i gårkveld/natt fant jeg frem saksa, serviettene og dekoupage-limet! (Etter en kveldsvakt på jobben er jeg alltid litt oppspilt.... og siden jeg skulle på kveldsvakt igjen i dag, kunne jeg bruke litt av natta....)
Det er utrolig morro når en syns en får det til!
Jeg har forresten fått dreisen på brekk-jernet nå....., så den innvendige veggen som delte hytta i to rom, er nå borte! ...men det er stort sett alt som er blitt gjort. Det snør annenhver dag, og det er iskald vind der nede, så vi får ta igjen det utvendige, når varmen og finværet kommer.
Meeeen.....jeg er ingen snekker, så jeg får vente til en eller annen byr seg til å hjelpe.... Kansje ...viss jeg begynner selv....så kommer det noen ....som er redd dette ikke blir bra....og så får jeg hjelp... hehe.
Litt "kvinnelist" har hjulpet før.....
Det er utrolig morro når en syns en får det til!
(Setter inn et lite "før" - bilde....i tilfelle noen nye kikker inn her....)
Og siden jeg ikke får gjort noe særlig ved den lille hytta ved sjøen p.g.a. været, så får jeg gjøre litt hjemme, inne!Jeg har forresten fått dreisen på brekk-jernet nå....., så den innvendige veggen som delte hytta i to rom, er nå borte! ...men det er stort sett alt som er blitt gjort. Det snør annenhver dag, og det er iskald vind der nede, så vi får ta igjen det utvendige, når varmen og finværet kommer.
Meeeen.....jeg er ingen snekker, så jeg får vente til en eller annen byr seg til å hjelpe.... Kansje ...viss jeg begynner selv....så kommer det noen ....som er redd dette ikke blir bra....og så får jeg hjelp... hehe.
Litt "kvinnelist" har hjulpet før.....



Ååååå- så nydelige de ble!!! Fantastisk fine servietter du har brukt! Kan ikke tro det er de samme tingene! Sant det er arti med decoupage??
SvarSlettKlem
Tusen takk for hyggelig kommentar på bloggen min. De loppistingene du har forvandlet ble utrolig fine! Jeg har ikke prøvd meg noe særlig på decoupage ennå, men nå fikk jeg veldig lyst til å prøve (faktisk er det sikkert 100 ting jeg gjerne skulle prøve, det er synd døgnet bare har 24 timer).
SvarSlettHa en fortreffelig torsdag!
Hei:) så nydelig de ble tingene.. kjempe smart med decoupage... de ble så fint.
SvarSlettHa en flott dag og ei flott helg :)
Her skal jeg ut å nyte finværet etterhvert.
Klem