Regner med at vi alle tre veninnene ligger her og bare slapper av i morra ettermiddag!
Men turer til stranda blir det også!
Eva og Terje har en kjempekoselig leilighet her, i dette "komplekset". Og her stortrives vi!
Da setter vi oss på første flyet i morra tidlig, og tar turen til Torrevieja igjen!
Det skal bli godt,....og vi håper at ingen "askeskyer" kommer og hindrer oss nå....
Tusen takk for alle kommentarene jeg har fått etter 17 mai, - skal svare og kommentere når jeg er tilbake!





Dette ser virkelig ut som et deilig sted å feriere på. Håper du har hatt en trivelig tur.
SvarSlett