I år som i forfjor,
ønsker George Clooney og jeg, alle bloggedamer
et "Happy new year!!!!!
HJEMBYGDA MI
Hjembygda mi nyttårskvelden, - i det Flammen fra Nyhavna
er i ferd med å gå ned igjen.
Nyhavna er Gass - ilandføringsanlegget, fra Ormen Lange-feltet i Nordsjøen,
og noen ganger står flammen fra tårnet himmelhøyt!
Bildet er tatt av Mindor Johansen.
(Huset mitt ligger utenfor bildet til høyre....)

Hej Inger Grethe
SvarSlettGodt nytår til dig og dine.
Knus Hanne Bente
Godt nytt år til deg og dine også. Godeste Clooney trodde jeg var godt gift her i landet, med hus på Lillestrøm, hyppige ferieturer til varmere strøk og telefon fra et særdeles populært foretak på Hamar (den var vel strengt tatt til kona...?)Ellers, takk for at du deler og takk for trivelige kommentarer. Jeg kan ingenting om faget fotografering, men liker å leke med lys. Bildene fra nyttårsaften var tatt med Nikon D3100. Men; mange av mine bilder er tatt med et lite kompaktkamera, enten fra Olympus eller fra Sony - det er de som ligger og slenger i bilen og er lette å drasse med seg overalt.
SvarSlett