søndag 4. november 2012

Oppussingen....

 I forbindelse med nytt kjøkken
  blir det en del andre ting som må fikses også....


 ...stueveggen
 På den nye veggen ble det tapet,
 mens panelveggene ble malt i samme farge som den andre delen av stua.
En farge jeg har trivdes med i noen år nå, og har navnet Never.
Tapeten er og veldig lik den fargen!
Og siden jeg hadde det veldig "uryddig" i forbindelse med dette,
 tok jeg likesågodt å ommøblerte!



 Og så har jeg endelig greid å bestemme meg for tapet på kjøkkenet!
 Med hvite skap og mørk-grå benkeplate, 
tror jeg dette skal bli fint!

Tapeten var selvfølgelig utsolgt fra lager, men er tilbake i midten av november,
 - så jeg får bare være tålmodig....

Selve kjøkkeninnredningen kommer også da!

I mellomtiden må jeg få fjernet alle tapetrester på veggene,
 og sparkle taket som er litt stygt etter veggen som ble flyttet.

Håper jeg blir ferdig i god tid før jul.....

2 kommentarer:

  1. Da er vi to i samme båt. Nytt kjøkken ventendes om ca to uker. Nå er vi igang med å plate tak, så får jeg pusse litt gammel lim etter fliser og vindu må få et strøk med maling. Så blir det på jakt etter tapet og laminat til gulv. Håper vi klare det til jul.

    SvarSlett
  2. Å kor jeg gleder meg til å komme og se alt det nye! Både hos deg og Karin! Stua di ble kjempekoselig- men jeg lurer som Mikael- kor e pianoen hen??

    SvarSlett

Blir veldig glad om jeg får en kommentar!