Plutselig ser jeg at jeg hadde "blogg-bursdag" for en måned siden!
I tre år har jeg holdt på, og jeg syns det fortsatt er kjempegøy!!
Det har helt sikkert ikke vært like interressant for alle,...
men jeg koser meg veldig når jeg får sitte her å filosofere
og skrive om alt og ingenting!
Og til alle dere som kommenterer: Tusen millioner takk!!!
...uten dere hadde det ikke vært det samme!


Godmorgen Inger Grethe
SvarSlettStort tillykke med din 3 års blogfødselsdag.
Jeg startede med at blogge for godt 1 1/2 år siden på "Vild med hverdagen" - men siden juli har jeg kun blogget på Min fotoblog.
Tror at vi har blogget on/off i over godt 1 år.
Ønsker dig en god tirsdag:)
Knus Hanne Bente
Hei. Gratulera med vel overstått blogg dag:) Og takk for dine koselige kommentaren inne sjå meg. Ja så kan det gå, fort gjordt å ta feil, hi hi:) Men koselig me to innlegg også.
SvarSlettHa ein fin fredag, me skal i 7 års dag til barnebarn snart:)