søndag 18. november 2012

Mere skal det ikke til....

 Av og til er det lite som skal til!

Denne kurven fant jeg på Rimi-butikken på Eide!
Kjempekoselig med mandariner med de grønne bladene på, i en liten trekurv!
Mere skal det ikke til, for å vekke min interresse....

Ha en flott søndag!

1 kommentar:

  1. Kos dere med bursdagsfeiring! Godt at du lett lar deg begeistre- lover godt for min julegaveproduksjon :)

    SvarSlett

Blir veldig glad om jeg får en kommentar!