Velkommen til en titt hos meg!
Så lekkert! Venter spent på fortsettelsen. Ellers: for 8 år siden sto jeg selv midt i et oppussingskaos på denne tiden av året. Og lurte stort på hva som feilet meg som holdt på med slikt i mørketida og så kloss oppi jula. Lykke til med alt!
WAU - hvor bliver det flot.Tak for kommentaren på min blog.Ønsker dig en god dag:)Knus Hanne Bente
Blir veldig glad om jeg får en kommentar!
Så lekkert! Venter spent på fortsettelsen. Ellers: for 8 år siden sto jeg selv midt i et oppussingskaos på denne tiden av året. Og lurte stort på hva som feilet meg som holdt på med slikt i mørketida og så kloss oppi jula. Lykke til med alt!
SvarSlettWAU - hvor bliver det flot.
SvarSlettTak for kommentaren på min blog.
Ønsker dig en god dag:)
Knus Hanne Bente