søndag 25. november 2012

Ny - kjøkkenet

 Endelig begynner det å skje noe her!

 Taket er fikset og malt, og tapeten er kommet på!

Her har det vært "action" hele helga, - og i morra kommer håndtverkeren tilbake, - heldigvis.....

Hærlig tapet, syns jeg...

2 kommentarer:

  1. Så lekkert! Venter spent på fortsettelsen. Ellers: for 8 år siden sto jeg selv midt i et oppussingskaos på denne tiden av året. Og lurte stort på hva som feilet meg som holdt på med slikt i mørketida og så kloss oppi jula. Lykke til med alt!

    SvarSlett
  2. WAU - hvor bliver det flot.
    Tak for kommentaren på min blog.
    Ønsker dig en god dag:)
    Knus Hanne Bente

    SvarSlett

Blir veldig glad om jeg får en kommentar!